Friday, January 4, 2013

Het Genesis Dieet

Het is niet de eerste keer dat ik dit boek in mijn handen hield toch heeft het een tijd geduurd voordat ik het boek heb aangeschaft.























 Waarschijnlijk zal niet iedereen geloven dat wat in de Bijbel staat ook waarheid is. Toch kan ik je zeggen dat de wetmatigheden die in de Bijbel staan gelden of je het nu gelooft of niet. Dit betekent dat op het moment dat je gaat leven volgens deze principes je ook de vastgestelde consequenties zal ervaren.

In dit boek wordt uitgelegd welk voedsel voor ons bestemd is om te eten. Hoe bepaalde ziektes voorkomen/genezen kunnen worden door voedsel!

Inhoud:
Hoofdstuk 1; verkeerd voedsel
Hoofdstuk 2: Terug naar het Paradijs
Hoofdstuk 3: Na het Paradijs
Hoofdstuk 4: Al het vet is van de Heer
Hoofdstuk 5: Is God van gedachten veranderd?
Hoofdstuk 6: Vasten voor uw gezondheid
Hoofdstuk 7: Gods apotheek
Hoofdstuk 8: Het genesis dieet bevestigd
Hoofdstuk 9: Kies voor het leven!

Uiteraard ben ik na het kopen van dit boek gelijk begonnen met lezen. Interessant! De enige kanttekening die ik tot nu toe heb moeten zetten is de opinie omtrent vet. Er wordt gezegd dat verzadigd vet automatisch verkeerd is maar dit zie ik anders. Verzadigd vet wordt ook weer onderverdeeld in verschillende soorten. Een goed voorbeeld van gezond verzadigd vet is kokosolie. Meer weten? Lees hier






No comments:

Post a Comment