Monday, December 31, 2012

31 December 2012

Inmiddels weer 4 dagen zonder koolhydraten (en dus ook geen suiker). De eerste 2 dagen was ik erg moe en lichte hoofdpijn aan de zijkanten van mijn hoofd (vlak bij je ogen). Op dag 3 verdween de hoofpijn maar de vermoeidheid voelde ik nog wel. Omdat mijn lichaam moest wennen om weer zonder koolhydraten te leven heb ik extra rust genomen die dagen. Vanaf vanmiddag kreeg ik weer extra energie. Heb een uurtje gewandeld :-) Ondanks dat ik rond 5 uur wakker werd heb ik toch genoeg energie.

Dit jaar geen oliebollen meer , ondanks dat mijn vader deze had gemaakt. De appelbignets van mijn broertje ook afgeslagen. Moeilijk? Nee, nu de knop weer om is zie ik het niet meer als verleiding. Ik voel me een stuk beter nu en daar gaat het om!

Ontbijt: Omelet van 2 eieren en kaas
Lunch: Blueberry pancake (koolhydraat arm) , klontje monchou
gebruik normale pannenkoek recept en voeg hier ong 50 gram diepvries blauwe bessen aan toe.
Dinner: gehaktbrood 3 sneetjes. Had niet echt zin om te eten dus heb alleen gehakt op.

Vanavond begint het nieuwe jaar - 2013. Voor mij suikervrij... en voor wie nog meer?

No comments:

Post a Comment